||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 51566
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



نوري: تعطيلي ليگ به ضرر ماست


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قطعا تعطيلي ليگ به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرايط برد بوديم اما به هر حال اين تعطيلي براي تمام تيم‌هاست و به سود بعضي از تيم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضي از تيم‌ها.


محمد نوري در مورد تمرينات پرسپوليس و عدم حضور ملي‌پوشان اين تيم در اين تمرينات، گفت: تمرينات ما خوب برگزار مي‌شود اما اگر بخواهيد حساب کنيد نفرات اصلي تيم در تمرينات حضور ندارند و با 5-4 بازيکن اميد و 6-5 بازيکن اصلي مشغول تمرين هستيم. نفرات ما در تمرين خيلي کم است و شايد تمريناتي که کادر فني مي‌خواهد را نتوانيم انجام دهيم. با اين حال ما با همه وجود تمرين مي‌کنيم تا براي سه بازي باقيمانده‌مان آماده باشيم. اميدوارم اين آمادگي را نگه داريم تا در سه بازي 9 امتياز بگيريم و بتوانيم قهرمان شويم.

به گزارش فارس، کاپيتان پرسپوليس در مورد اردوي اين تيم در استان مازندران افزود: قطعا اين اردو تأثيرات خوبي در ادامه کار ما خواهد داشت چرا که ما در اين اردو بر روي چمن مصنوعي کار مي‌کنيم و مي‌توانيم براي بازي در رشت آماده باشيم. چون بازي در رشت شرايط نزديکي با اردوي ما در مازندران دارد و فکر مي‌کنم اردوي خيلي خوبي در پيش داريم که در آن دو بازي سنگين هم برگزار خواهيم کرد تا روند آماده‌سازي ما در ادامه ليگ به خوبي انجام شود.

وي در خصوص تعطيلي ليگ و احتمال وقفه در روند پرسپوليس اظهار داشت: قطعا اين تعطيلي به ضرر ما خواهد بود چرا که ما در شرايط برد بوديم اما به هر حال اين تعطيلي براي تمام تيم‌هاست و به سود بعضي از تيم‌ها خواهد شد و به ضرر بعضي از تيم‌ها که فکر مي‌کنم به ضرر ما خواهد شد اما کاري نمي‌توان کرد و فقط مجبوريم تمرين کنيم تا آماده بمانيم.

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در مورد اينکه خيلي‌ها منتظر بودند او به تيم ملي دعوت شود اما اين اتفاق نيفتاد، گفت: کي‌روش از نظر فني قوي است و قطعا کارش را بلد است و مطمئنا بايد به نظر او احترام گذاشت که چه بازيکني را دعوت کند چرا که او سرمربي تيم ملي است.به هر حال در اين اردو او خواسته تا بازيکنان جوان را به تيم ملي دعوت کند و آنها را هم امتحان کند. فکر نمي‌کنم مشکل خاصي باشد و اگر قسمتم بود در اردوهاي ديگر در کنار تيم ملي خواهم بود. کي‌روش فوتبال من را قبول دارد و اگر نياز بداند من به درد تيم ملي‌ مي‌خورم حتما من را به تيم ملي دعوت مي‌کند.

وي ادامه داد: قطعا منتظر هستم تا به تيم ملي دعوت شوم اما به هر حال نظر نهايي را او مي‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :